måndag 14 oktober 2019

Säg mig, polisförbundet, ska jag skratta eller sätta mig ner och gråta?


Polisförbundet11 oktober kl. 08:05 ·
Snart ser vi annorlunda ut!
För ett år sedan antog vår kongress en ny varumärkesplattform. Den uppdaterar hur vi vill uppfattas, vad vi strävar mot och hur vi jobbar varje dag – professionellt, engagerat och konstruktivt.
En viktig del i hur vi uppfattas är vår visuella identitet. Därför kommer vi inom kort att se lite annorlunda ut – håll utkik!


Polisförbundet8 tim ·I övermorgon förändras allt!
Okej, inte allt kanske. Men i alla fall vår visuella identitet! 

Vi har nämligen uppdaterat vår kommunikativa plattform, grafiska profil och logotyp.
Vi kan knappt vänta tills vi får visa upp hur Polisförbundet kommer att synas och kännas i framtiden. Två dagar till får vi hålla ut – välkommen tillbaka på onsdag!Polisförbundet

3 kommentarer:

  1. Dom kriminella blir jätterädd...

    SvaraRadera
  2. Någonstans sitter en PR-konsnylt och räknar nöjt sin förtjänst. Pengar som är skattemedel. De kommer ut våra plånböcker och jag hade hellre sett att de gått till polisförbundets medlemmar. Jag struntar i hur deras logga ser ut.

    SvaraRadera
  3. Tonald Drump2019-10-14 16:43

    Det enda visuella som inger respekt hos kriminella är polis i kamouflagedräkt, ansiktsmask och en kalashnikov i näven. Skulle inte bli förvånad om den nya huvudbonaden är en fittmössa.

    SvaraRadera