fredag 7 juni 2019

Svenskarna krigsintegreras.


I november 2010 antog Sverige en ny grundlag bakom ryggen på det grundlurade svenska folket. I grundlagen står numera att Sverige är ett mångkulturellt samhälle.
Det är svenskarna som måste integreras. Friatider 2012


Och visst. Linköping idag.

 Aleppo igår.

Snart är vi svenskar helt integrerade, precis som reinfeldt den Onde ville.

Fakta från sanningssökaren Flashback_
-"Lite fakta då.
Det är ett centralt område i Linköping med blandade hyres och bostadsrätter, en del exklusiva lägenheter.
Explosionen måste skett ovan mark. Tryckvågen kändes minst ett par mil, jag bor själv 14 km bort och vår villa skakade till rätt bra. Folk som befann sig en halvmil från explosionen har sagt att det lät som om någon släppte en container med skrot precis bakom dem.
En gastub kan inte orsaka en sån förödelse, i så fall måste det varit flera stora tuber med någon väldigt potent gas i. Och skall dessa smälla synkront krävs det något speciellt.
Det finns inga rester av en bil eller liknande som kunde dölja någon större laddning. Explosionens karaktär och skadorna på huset talar för något mellanpotent sprängämne.

Det ligger två förskolor inom 50 meter av den förmodade platsen för explosionen. Är detta ett planerat attentat tyder det på extrem hänsynslöshet."

 Och:

-"Med tanke på läget och omfattningen av skadorna på byggnaderna tycker jag det verkar osannolikt att ingen människa skadats allvarligt.

TV4:s rapportering är överlägsen SVT:s.
På SVT är stämningen glättig och man får intrycket av att det handlar om en oskyldig smällare." 

Och annat hade vi inte väntat oss av "public service".


 Citera

5 kommentarer:

  1. Carina:
    Imponerad av alla din aktuella inlägg.Hoppas dina rader läses av många.Något lärare borde informera sina elever över !!
    Tack för allt ditt arbete.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du läser! Och tack för att du tar dig tid att skriva, det gör mig glad!
      Jag blir upprörd, kastar mig över bloggen för att skriva av mig, men ibland är det inte möjligt om jag jobbar eller är ute på nåt. Men jag försöker verkligen! Ha det gott, ta hand om dig!

      Radera
  2. Tonald Drump2019-06-07 16:40

    Vi har full koll, ingen anledning till oro.
    Hälsningar Socialdemokraterna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad om denna krigshändelse hänt mitt i statsministerns självbeundrartal igår?

      Radera
    2. I sitt tal sa Löfven att han dagdrömde som barn...han dagdrömmer fortfarande. Sverige har aldrig varit tryggare, allt var mycket värre förr, han inte bara dagdrömmer...han bor där i sin verklighetsflykt.
      DGDF

      Radera