måndag 10 juni 2019

Det är till mina vänner på FB jag vänder mig när jag vill veta vad som verkligen hänt.

Min idol, Erik van der Heeg, FB

-"Stort drama på Malmö C idag när en man började prata om bomber och ropade (bland annat) "fuck the police!". Mannen blev aggressiv och sköts i benen med minst två skott och är nu omhändertagen av myndigheterna.

Personen är 44 år gammal och med ett svenskt personnummer sedan 2018. Han är sedan en tid bosatt i en liten tvåa på vad som verkar vara Augustenborg i Malmö.
Han fick sitt personnummer genom att visa upp ett italienskt pass för Migrationsverket och skattemyndigheterna, men polisen har hittat ytterligare identitetshandlingar som pekar på att han är hemmahörande i ett eller två andra länder - vilka dessa skulle vara hålls i nuläget hemligt av polisen.
Ytterligare en människa som inte skulle ha varit här från början..."





3 kommentarer:

  1. Och när börjar 44åringen löna sig ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tonald Drump2019-06-11 09:38

      När han blir 108 om han fortfarande är arbetsför.

      Radera
  2. Det behövs inga identitetskontroller länge för att komma in till Rosenbad utan intelligenskontroll.

    SvaraRadera