onsdag 22 maj 2019

Vad kommer att hända efter EU-valet?

EU-länderna kommer att hålla sina val på olika dagar den här veckan, men resultatet blir inte offentligt förrän efter den sista valdagen den 26:e maj. 

 Vad händer sen?

Dan Eliasson förklarar:

 - Vi kommer att lägga mycket stor möda och försiktighet vid räknandet av folkets valsedlar. Hela EU, med Macron och Löfvén i spetsen, har förklarat det tunga allvaret i detta val,  ett val mellan Liv med den goda klimatGretaglobalistvänstern, eller Död med trettiotalspopulistnazistrasisterna. 

Så, under extremhögergalgen, kommer jag personligen, och mina mest pålitliga män, att räkna de svenska rösterna. Och sanna mina ord: -Vi kommer att lägga alla de felaktiga valsedlarna i en säck (-inte plast-) och sänka dem nånstans i det djupaste havet. 

Allt för att ärligt och uppriktigt hindra den rabiessmittade ryska björnen från inflytande i vår goda, fina, varma mångkultur.

3 kommentarer:

  1. Den där bilden gör att man helt tappar sugen. Vore jag kvinna skulle jag inte tafsa på Dan E.

    SvaraRadera
  2. Tonald Drump2019-05-22 22:35

    PK-maffian måste vara livrädda när de är ute på gator och torg för statistisk sett så är drygt var tionde människa de möter en högerextremist/nynazist.

    SvaraRadera
  3. Den mannen har varken möda eller försiktighet och han kan dessutom inte räkna.
    Den röda extrem vänstergalgen är mycket farlig för svenska folket,men den stöttar Eliasson.
    Sverige har ingen god,varm kultur längre.
    Rösta på SD i EU valet,de står för det goda i vårt samhälle!
    Svensson

    SvaraRadera