fredag 24 maj 2019

Theresa May avgår. Äntligen.

- Jag har svikit mitt land som jag älskar......"Hon skulle ta tänkt på det för tre år sen, när hon tillträdde, den hopplösa grodan. Nu har hon lämnat sitt folk med brallorna nere, och ett land i odemokratiskt krigstillstånd. 

Hon borde endast ha tjänat britterna och sitt land, inte EU och överhögheten. Hennes tårar kommer för sent.

 Nu väntar jag på reinfeldt, Löfvén, Merkel, Blair, Macron m.fl landsförrädare, stig fram, var åtminstone hederliga en gång i era liv: - . Be era länder om förlåtelse för att ni har svikit folket och sålt ut deras land.  

Gråt för all del en skvätt av självömkan, det gör sig bra på bild.

4 kommentarer:

  1. Instämmer till fullo!

    SvaraRadera
  2. Instämmer även Jag!
    Landsförrädare liksom våra s k "politiker" inom sjuklövern.
    SD på söndag! :)

    SvaraRadera
  3. Raymond Zweigberg2019-05-24 19:10

    Instämmer!

    SvaraRadera
  4. Trist att se en dignitet av hennes rang,ömka sig själv och falla i gråt efter sitt misslyckande.
    Britterna är bättre än så.
    Hoppas på Swexit,(en utopi)??????????

    SvaraRadera