torsdag 23 maj 2019

Obildade alarmister som Greta och ABK är livsfarliga för omvärlden.

Maj 2019

Alice Bah Kuhnke om klimatet: Om tio år är det för sent.

maj 2019 Lövin: Ingen bensin i Sverige om elva år


Från FBvän: - "Miljöparasiter har uppfunnit en evighetsmaskin. Tio årsmaskinen. Det är alltid tio år kvar innan katastrofen är ett faktum och när tio år har gått så har vi tio år till på oss innan katastrofen etc. och MSM spelar med eftersom katastrofrubriker säljer.

Hur många år sedan var det som Maldiverna sjönk enligt FNs expertpanel? Hur många år sedan var det som Himalayas glaciärer smälte enligt WWF? Var det inte några hundra miljoner klimatflyktingar som skulle ha översvämmat länder utan klimatproblem?

Det är svårt att spå, särskilt om framtiden. Men det är lätt att tjäna pengar på spådomar."

Från 1972

9 kommentarer:

  1. Raymond Zweigberg2019-05-23 12:09

    Jag diskuterade EU-valet med en granne och hon sade, bland annat, följande:

    "Nej jag skall rösta på Alice Bah Kunhke. Hon var så underbart tjusig på Nobelmiddan och hon är sån bra och kunnig politiker".

    "Du är fan dum i hela huvudet", tänkte jag och gick därifrån. Hopplöst fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du borde sagt vad du tänkte till henne , så länge vi tiger i samspråk med de inkompetenta PK människorna så sker ingen förändring. Såg Stefan Sauk igår på opinion debatt och han skräder inte orden. Det är så de ska bemötas!
      DuGamlaDuFria

      Radera
    2. Ingen enkel sak. Jag gjorde det till mina gamla vänner och grannar. Ingen av dem hälsar på mig nu. Det gör mig inget, men fy vad jobbigt med människor som håller på att byta sida och vända bort ansiktet när dom ser mig.

      Radera
    3. Carina
      På samma sätt bemöts folk med cancer. Olika diagnoser men samma fega reaktioner. Vad det säger om svenskarna lämpar sig inte för tryck. Var stolt över dig själv att du vågar gå emot de fega ryggradslösa individerna. Över döden kan vi inte vinna men över de fega pk människorna vinner vi.
      DuGamlaDuFria

      Radera
  2. Tonald Drump2019-05-23 13:38

    Ingen Lövin i Sverige efter nästa val, eller Bhe Konk.. Ba Ku....Klonk... Bah Khunke, jävla namn.

    SvaraRadera
  3. Fråga dessa personer vad vi har för ett klimat i Sverige vet de garanterat inte. Eller på andra delar av jorden.
    Vet du som läser detta?
    Jag vet. Och att ändra detta, finns inte en människa redan född för att göra detta.

    SvaraRadera
  4. Klimathysterin är enbart till för att ta bort focus från den galna invandringen.

    SvaraRadera
  5. Det är för mycket apkonster i svensk politik.
    Svenskarna har tappat förmågan att tänka själv.
    Ibland skiner solen,regn emellanåt och därtill snö och kyla.
    Vi lever på en planet!De som tror något annat beklagas.
    Sommar å sol.

    SvaraRadera