söndag 5 maj 2019

Är språkröret Bolund lika kunnig expert på flygskatter som på bostadsräntor?


4 kommentarer:

  1. Tonald Drump2019-05-05 13:36

    Med sunt förnuft stoppar vi Miljöpartiet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Raymond Zweigberg2019-05-05 19:29

      Jag tror de är immuna mot sunt förnuft!

      Radera
  2. Detta lilla, men makthungriga, skitparti förnekar sig aldrig. Här har vi haft den kallaste inledning på maj som jag upplevt. När jag cyklade nyss hade jag dunjacka och täckbyxor, hagel slog mot ansiktet. Passande när MP har sin kongress och pratar om att jorden snart brinner upp. Hur f-n kan SAP låta detta människofientliga minipartiet sitta i regering. Snart är cykel det enda jag har råd med när det gäller resor. Har alla mina tre barn i Stockholm, snart höjd flygskatten ännu mer. Tur då för Isabella L att hon inte behöver betala flygbiljetterna själv. Hycklarparti och muslimparti. Per B tycker man ska ha flygskam. Men han skäms inte för att hans parti är fullt av islamister, typ Kaplan. Hoppas att MP kommer för nära ett svart hål.

    SvaraRadera