lördag 5 januari 2019

Never-ending story.


Haft en rätt tuff dag i tingsrätten idag.. 😢
Det snöade hela natten en dag i vintras så jag bestämde mig för att göra en snögubbe, det va mitt livs största misstag, här kommer ett utdrag från rättegången….
08:30 jag byggde en snögubbe ☃️
08:45 En feminist gick förbi och frågade varför jag inte gjort en snögumma
09:00 Jag gjorde en snögumma
09:10 En annan feminist gick förbi och klagade på att snögummans väldiga bröst objektiverar snögumman på tok för mycket
09:15 Ett bögpar som bor i närheten gick förbi och påtalade att det faktiskt lika gärna kan vara 2 snögubbar och inte måste vara gubbe och gumma
09:17 En trans.. ma, kvin äsch person frågade mig varför jag inte gjorde ensnöperson med avtagbara delar
09:20 2 Veganer gick förbi och gnällde som fan på moroten jag hade som näsa till 🥕snögubb/gumm/den det, för en morot är mat och inte nån dekoration
09:22 Någon som joggade förbi skrek rasist för att snöparet va vita
09:25 En muslim som åkte förbi stannade och krävde att snögumman skulle ha burka
09:30 Polisen dyker upp och säger att någon blivit kränkt 🚓
09:40 Samma feminist kom förbi igen och gnällde på kvastpinnen som snögumman hade och att den måste bort eftersom den framställer kvinnan som den som måste städa och är undergiven
09:45 Kommunens jämställdhetschef anlände och hotade mig med vite
09:52 Aftonbladet dök upp och frågade mig om jag visste skillnaden på snögubbe och snögumma, jag svarade att snögubben har snöbollar, så nu är jag anklagad för att vara sexist
10:00 jag är nu med på nyheterna där jag nu är misstänkt terrorist, rasist, homofob, känslighetsförbrytare och anklagad för att röra upp känslor i hårt väder.
10:15 Socialen dök upp och frågade om jag hade några barn, isf kommer de att omhändertas omedelbart
10:23 Demonstranter börjar marschera från centrum hem till mig och kräver att jag ska hängas, stenkastning förekommer och husets sprayas med glåpord
10:32 Jag kör över snöpersonerna med snöslungan och blir polisanmäld för grov misshandel alternativt dråp. 🥶🥶🥶
Eftersom jag stal texten så riskerar jag även att dömas för piratkopiering. 🤪🤪🤪

7 kommentarer:

  1. Ha så kul i sverige!
    Det där kan nog hända, om det inte rentutav har hänt...

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Humorn är förnuftets bäste vän.

    SvaraRadera
  4. Begick jag mitt livs misstag? En timmas fel. Så kan det gå om man bara är sömndrucken. Shit samma, IP numret syns alltid och resten sköter Stasi t.o.m där snö inte finns. "Ty någon gång kommer våren igen" och då får barnen leka ute.
    Mässkalle

    SvaraRadera
  5. Tonald Drump2019-01-05 17:37

    Var glad att den inte smälte bort för då hade anklagelsen om undanröjande av bevis kommit som ett brev på posten.

    SvaraRadera
  6. Precis så!

    /Kristian

    SvaraRadera