måndag 10 december 2018

Mrs 8 % - pratkvarnen, floskelmaskinen, intrigmakerskan, och den grandiosa käppen i hjulet ger dagens eko.


Annie Lööfs presskonferens: - Centerpartiet är bäst,  Centerpartiet är goda, Centerpartiet är konstruktiva, Centerpartiet gör allting rätt, alla andra gör fel och förstår inte vad som krävs för att regera, Centerpartiet har bjudit in, men alla andra är motsträviga. Jag har gjort ALLT jag kan och lite till -  dag och natt. Andra partier har inte förmågan att se möjligheter och står fastlåsta medan Centerpartiet har varit drivande i tre månader.  Och eftersom jag inte får bestämma över hela Sverige, och vilka riksdagspartier som får vara med i en regering, så skyller jag nu som vanligt alla misslyckande jag gjort på alla de andra. Blablablablablablablablablabla.....


Vilken skadlig självbild den kvinnan har, hela Sverige hålls som gisslan av Annie Lööf.

5 kommentarer:

  1. Är det ingen psykiatriker som kan ge henne en diagnos.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så långt har inte psykologiforskningen kommit.

      Radera
  2. Lööf har sagt nej till Löfvén

    SvaraRadera
  3. Men Löfven ger sig inte, läste just på text-tv att förhandlingarna fortsätter. Hur f-n lång tog ska dessa pajaspolitiker få på sig. Deras väl tilltagna löner fortsätter ju att komma. Fattar dom inte att dom i folkets ögon är fullständiga nollor.

    SvaraRadera
  4. Dom skiter i om dom så är -1000 i folkets ögon.

    SvaraRadera