onsdag 8 augusti 2018

Hur länge kan ett land fungera utan, lag, ordning, polis och sjukkvård, m.m?


SamnyttJan Björklund: Hellre samarbete med S och MP än SD

Jan Björklund: Hellre samarbete med S och MP än SD

Det kan alltså bli VÄRRE än DÖ.

Jag lever mitt liv i katastroftänket, jag läser och skriver och kommenterar i nåt slags febrig panikångest fram till valet. 

Skulle vi sitta kvar med Löfven, Lööf, Löwin och resten av pridenissarna efter valresultatet, då tror jag på allvar att jag släpper allt och lägger mig ner i fosterställning för evigt. Medan resten av ett värdigt samhälle av kloka, handlingskraftiga och ansvarsfulla samhällsbärare rasar över mig i småsmulor.

4 kommentarer:

  1. På Samnytt vär det 821 Kommentarer i skrivande stund.
    Jag har röstat på folkpartiet men aldrig mer.

    SvaraRadera
  2. Folkpartiet har ibl fått min röst. Mycket längesen dock.
    "L" kommer aldrig att få det. Någonsin!
    Nu vill ju Ceciliorna inom L att EU ska få beskattningsrätt i Sverige! Vi ska alltså helt lämna över landet till EU! Vad h-e?
    Vill majoren helt radera ut (L)??
    Må de avLida tyst och stilla....

    SvaraRadera
  3. Det måste tydligen bli värre innan det kan bli bättre, försöker inta en positiv syn på eländet.
    Tack och lov har jag aldrig röstat på Folkpartiet, en samling mesiga stolpskott som inte vet vilken fot de ska stå på.
    D

    SvaraRadera