fredag 15 juni 2018

Londonpolisen har förlorat slaget om staden.

60 mopedrån om dan(!) i London, och polisen står lika handfallen för den nya råa kriminaliteten som den svenska. CCTV fångade på video när två män på moped rånade en läkare på hemmets garageuppfart.  Rånarna skrek att dom ville ha mannens klocka, och om han inte lydde skulle dom döda honom med macheten som dom viftade med.

Offret: Efter att jag givit dem klockan tog dom min mobil och slängde i buskarna, och hotade mig att ge dem plånboken, när jag fick panik, lyfte dom macheten och högg i bilens tak för att skrämma mig.

Kriget är här, och för att orka överleva här i Europa nu måste vi var beredda och dessutom ha nerver av stål. Se hela den förskräckande videon här

Dessa as förstår bara ett språk, machete tillbaka. 

Stoppa varenda moppe i London - sätt igång nu, polisen.

3 kommentarer:

  1. Lustigt, läkaren (rånoffret) beskriver GM (gärningsmännen): "The moped guys were British with London accents.'

    Ytterligare en "political correct" som vill få oss att tro att Engelska urinnevånare rånar vita med manchetes.
    I.s.f. tycker jag att han förtjänar det som hände!

    Ann O`nym

    SvaraRadera
  2. Raymond Zweigberg2018-06-16 11:16

    Hela England är förlorat. Med alla dessa muslimska borgmästare, med en muslimsk inrikesminister och med Theresa May som premiärminister har England ingen möjlighet att resa sig inom överskådlig framtid. Lägg därtill ett kungahus som ingår i den globalistiska sfären så är England förlorat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, England och Frankrike blir de första två europeiska kalifaten. Med utrensning av ursprungsbefolkningen.

      Radera