fredag 25 maj 2018

Islamiseringen sker enbart med benägen och blind hjälp från svenska PKfundamentalister.




I dag sändes det första böneutropet ut genom högtalarna på taket på moskén i Växjö. – Jag tycker att folk har gjort det till en större sak än vad det är, det är bara ett böneutrop, säger Esther Eszenyei, 16, som bor granne med moskén.

– Jag känner mig glad. Det är jättebra med Sverige att det är fri religion här, säger Mariam Razouk. 

"Fri religion?"Vet hon ens vad det betyder? Vet nån vad det betyder i dagens Sverige? Där svenska regimtrogna rektorer förbjuder skolavslutningar i kyrkan, men knäböjer inför islam och dess tros allhärskande utropat över vårt land.

Kloka röster från FB:-  Det är bara att fråga sig vilket samhälle man vill ha. Efter imamens uttalande idag i Växjö om att kvinnor inte "fick plats" under bönen förstår jag precis hur det samhälle som de och våra politiker som har importerat islam vill ha. Jag har jobbat hela mitt liv och måste tyvärr betala skatt till män som inte ens vill hälsa på mig.

- Vi tvingas stå tillbaka och förneka vår härkomst och våra traditioner. För mig innebär det att jag inte har lust över huvud taget att jobba mer och betala skatt till ett skitsamhälle som hatar dem som byggde det

2 kommentarer:

  1. Ungdom idag är en förlorad generation. Speciellt de på vänsterkanten.

    SvaraRadera
  2. kloka damen2018-05-26 18:29

    Här är det påtvingad religion när man tillåter dessa böneutrop. Dom har verkligen lyckats få svenska odugliga styrande på fall. När man lierar sig med en religion med rutten kvinnosyn bidrar svenska politiker till kvinnoförtrycket i Sverige.

    SvaraRadera