torsdag 26 april 2018

Jan Helins SVT drar sig definitivt inte för helskruvad extremvänsterpropaganda.


SVT: - "Rekordmånga nazistiska aktiviteter 2017 enligt Expo
Nazisterna i Sverige är mer aktiva än någonsin. Det visar en sammanställning av aktivism inom den rasideologiska miljön som stiftelsen Expo har gjort. Och bakom ökningen ligger bland annat nyrekrytering till främst den Nordiska motståndsrörelsen (NMR).

 Jonathan Leman, researcher på Expo:
– Vi har kunnat visa att en viktig orsak till ökningen 2017 är nyrekrytering. Att det har kommit in nya personer i organisationen."

Att SVT använder våldsvänstermegafoner som Expo oc h deras lydiga lakejer för sina "nyheter" är både farligt och oanständigt. Artikeln vill inget annat än förblinda, leda bort dödsallvarliga samhällsproblem, och istället skrämma svenskarna med pseudohot. Därmed menar jag INTE att nazister nånsin ska accepteras. 

Men var ligger de allvarliga och blodiga hoten mot svenska folket idag? Var ligger den dödande rekryteringen? Vem är det som hatar otrogna vanliga svenskar och förintar dem i terror och vardagsextremism? Besök random islamistsajt på nätet och de förvridna nazisterna kommer att framstå som söndagsskole-elever. Nya jihadistpersoner dyker upp i tiotusental i Europa varje dag.

 Fast det är inget som på nåt vis angår Expo och deras researcher.  Eller deras stöttepelare Jan Helin och SVT.

3 kommentarer:

  1. När jag rör mig i min hemstad så ser jag inga nazister, men däremot ser jag araber, afghaner och afrikaner. Och islamiseringen ökar för varje dag. I mitt kvarter har ett gäng härjat i ett par år, med bränder (två skolor), bilbränder, överfall, stölder, rån, skottlossning på öppen gata, med mera. Ledaren (med bröder och kusiner) är kurder. Straffen är löjligt låga. Media har inte vid nåt tillfälle sagt vilka förövarna är, men eftersom jag haft några av dom som elever vet jag vilka de är. Men eftersom det är invandrarrelaterat så mörkas det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Expo och SVT vill förbjuda dig att se det du ser. Orsak oförklarlig.

      Radera
  2. Kan ju tillägga att dom eleverna gör ju inte lärarjobbet mer attraktivt. Och snart har vi väldigt många av den sorten i svenska skolor.

    SvaraRadera