söndag 14 januari 2018

Det är en stor, stor sorg. Och katastrof. Människorna har tappat tilltron till Dan Eliasson och regeringen.

Men, man har varit "duktiga poliser", enligt Dan Eliasson, och uträtt många flera brott, som t.ex narkotika- och trafikbrott. 

Enklare brott, för statistikens skull, hävdar kritiker, gemene man, och allt fler mycket hårt drabbade brottsoffer.

Dan Eliasson däremot är som vanligt la-la-la- positiv: -Nu vänder det, nu ljusnar det, vi har fått grepp om brottsligheten, vi är på väg uppåt.


-"Jag kungen är över alla här
under trädens gröna höjd.
Jag har nått opp, till högsta topp,men ännu är jag ej nöjd.Jag vill ju bli en man, en mänskaoch kunna allt ni kan.Jag vill inte längre apa mej, jag vill bara va en man! oh!"

En man? 

Fast. 

Vad det beträffar så är det riktigt, riktigt kört. 



Kommentar på FB om intervjun: - Saknar ord efter den intervjun.Men upprörd och förbannad är två snabba ord jag ser vissla förbi. Kanske även ”uppgiven” ”ilsken” ” hatisk” och ”medborgargarden-är-inte-så-dumt-ändå”

4 kommentarer:

  1. Fejksnuten dan eliasson bör överge armbandsfiaskot och i stället själv bära tröja med texten:

    ”Foolest monkey in the Swedish djungle”

    på bröstet
    …& på ryggen:

    ”Help me, PLEASE, HELP ME!”

    ….helst av en modell där armarna kan knytas ihop.

    //SvExit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha-ha, sylvass! Starta en egen blogg och jag kommer att läsa varje dag!

      Radera
  2. Dan Eliasson är en fullständig katastrof i ett rättssamhälle! Det kan vi enas om utan diskussion.

    Dan Eliasson är också det perfekta vapnet i globalisternas kamp att förstöra den svenska nationalstaten och bringa terror och kaos för att skrämma befolkningen från vettet. Dan Eliasson och den muslimska invasionen har som mål att krossa den svenska välfärden och samhörighetskänslan.

    Hur tycker ni de lyckas?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men nu är det ju händelsevis på det viset att sverige inte är ett rättssamhälle.Därför platsar´n ju perfekt i gänget.
      JJ

      Radera