tisdag 10 oktober 2017

Jernhusen visar upp underdånig lydnad.

Sveriges statsminister: ”Den som inte har asylskäl ska lämna landet.” 

Sätts inte handling bakom orden så ekar orden kolossalt tomma. Eller snarare lögnaktiga.

Våldsvänstern försökte ikväll forcera avspärrningarna, när några få av de 17 000 illegala afghanerna, som nekats stanna i Sverige, olagligt demonstrerade och ockuperade Centralstationen.Två poliser bllev skadade. Det blir gång på gång följden när polisen står bakom politikernas införande av olikheter inför lagen.



Gammeltantaloran som stod i TV och svor eder över alla rasister som ville skicka hem de stackars arma barnen, fick aldrig följdfrågan om huruvida det är rätt av vägra lämna ett land som man inte givits tillstånd att stanna i. 

Och jag kom på mig själv med att inte ens förvänta mig någon objektiv följdfråga från SVT. Jag har vant mig. 

SVT har lyckats, jag har givit upp. 

2 kommentarer:

  1. kloka damen2017-10-11 07:30

    Arma tanter med sina modershjärtan kan inte skilja på rätt och fel.

    SvaraRadera
  2. Den uppviglande Nord Korea damen är kommunisten Sjöstedt´s lilla kuttersmycke.
    Sverige skall raseras fullständigt,med hjälp utifrån,enligt vänsterns anhang.
    2018

    SvaraRadera