måndag 18 september 2017

Regimkyrkan och regimmedia jublar av skadeglädje - den enda sanna glädjen.

Biskop välkomnar begränsade SD-framgångar.

Valdeltagandet i kyrkovalet var 18,22 procent, upp från knappt 13 i förra valet och det högsta sedan 1950. SD ökar mest men inte lika mycket som partiet hoppats, vilket gläder biskopen i Uppsala stift. 

Inte så kyrkligt, eller ens kristet, kan jag tycka. Men så har ju svenska folket valt en vänster/islamistisk kyrka, och hur skulle jag som kristen kunna förstå.


3 kommentarer:

  1. Carina jag tänker som du, hur ska man som kristen förstå...Jag är så tacksam att jag till slut bestämde mig att gå ur Sv.Kyrkan efter Antje "Antikrists" inträde som Ärkebiskop. En vänster/islamistisk kyrka är inte något jag vill tillhöra.
    Mvh
    DuGamlaDuFria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Instämmer. Det kom inget valsedelkuvert till mig. Bra så. Religion SKA inte vara politik. Om det kan man tro vad man vill, men när en religion är politisk ideologi är det inte bara Jesus korset som plockas bort utan alla kristna värderingar och all demokrati kommer att sprängas i sexhundratrettiotvå bitar.
      Mässkalle

      Radera
  2. Är helt säker på vem som kommer att hänga på korset när Islam tagit över.
    Hooppssan

    SvaraRadera