fredag 4 augusti 2017

Anders Borg gjorde helikoptern på skärgårdsfest.

 Anders Borg chockade gästerna på en familjefest i Stockholms skärgård, då han visade sitt kön, tog andra män i skrevet och kallade kvinnor för ”hora” och ”slampa”.
Borg sägs också ha hotat festarrangören och en kvinna.

”Jag var på fest i helgen och drabbades av en blackout. Jag dricker inte mer än de flesta, men har varit under hård press de senaste månaderna och det måste ha tagit ut sin rätt. Jag har fått höra i efterhand att jag betedde mig mycket olämpligt.Jag vill uppriktigt be om ursäkt till de närvarande som tog illa vid sig. Jag känner stor besvikelse och ånger över mitt beteende”, skriver han nu på sin Facebooksida. 

Fair enough. Själv vet jag att när man pressar sig själv till bristningsgränsen, inte är sig själv och mår pyton inuti sig - då ska man absolut stanna hemma från kalas. Och absolut inte dricka brännvin. 

Jag har dessutom starka, mycket starka, synpunkter på de "vänner" på festen, som istället för att hjälpa en medmänniska som fått i sig för mycket, flinande snabbmobilade för att servera aftonbladet ett löp.

6 kommentarer:

  1. Väntar på att även Reinfeldt skall visa sitt rätta jag.
    Vi har sett hur djävulsk Fredrik är,
    men det finns mer sattyg hos honom.
    Fyyy,för Borg!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Nu föll resterna av glorian i tusen bitar. Exfrun får vara glad att hon slipper städa upp. Läste om detta redan igår kväll och att han har kallats "fylle Anders" i tidigare dar.
    Så var det med det. Delar av glorian föll vid blånekandet vad gäller kännedomen om den svinigt dyra Nuon affären. Reinfeldt, Borgs och Olofssons kroppsspråk gick inte att dölja.

    SvaraRadera
  3. Mycke` väsen för lite ull!

    Otacksamma gäster, en fördomsfull värd utan förståelse för förnyelsen av den nysvenska kulturen och en skrämmande brist på respekt för att alla människor själva ska få bestämma vilket kön de tycker att de har, vem/vad/hur man ska få sätta på, och att även få visa upp det, med eller utan närvarande barn, bar rumpa, hundkoppel i snoppen och rosa fittmössa på huvudet.

    Borg måste känna sig grymt missförstådd, han ville ju bara visa de hopplöst kulturellt efterblivna Husaröborna hur det går till i Fjollträsk (Sthlm) under hela pervoveckan.

    Kändispolitikerna stödjer hans beteende, de skickar små uppmuntrande hjärtan och gulliga hundvalpar via Fb.

    Med glimten i ögat //SvExit

    SvaraRadera
  4. Å andra sidan,står svenska folket med nerdragna byxor efter Moderaternas härjningar!
    Hooppssan...

    SvaraRadera
  5. Tackar för info och kommentarer.
    Mässkalle

    SvaraRadera
  6. Han var så full så han trodde att han var på pridefestival.

    SvaraRadera