lördag 1 april 2017

Inget aprilskämt att Anders Borg attackhånglade upp flickvännen i direktsändning.


Jag klickar aldrig på filmklipp i media, tvärtom gör dom mig galen när dom börjar gapa och skrika precis när jag börjat läsa texten, och är irriterande nog ofta helt unstoppable. 

Men vem kan missa rubriken om fd finansministers attackhångel efter Let´s dance igår -  på film. Inte jag! Om ni är lika nyfikna som jag, så är länken till aftonbladet här. Visserligen gömd bakom programledarna, men ändå.

Och ja, jag tappade hakan, och ja, jag fattar passion, men, ja, jag tänker på hans tre barn och exhustru, och ja, jag tycker att vuxna män och fd familjefäder har ett ansvar för att inte blotta sig på TV med tungan långt ner i halsen på vidlyftiga kvinnor. 

Och ja, jag tycker att det t.o.m var halvskämmigt när fd finansministern pirrigt pojkskrynklade sitt ansikte och fnissade sitt stöd till den tävlingsdansande partnern. En puss, en kram, gärna, men för guds skull -  var lite värdig.

2 kommentarer:

  1. Precis så reagerade jag också. Pinsamt för alla som ser hans olustiga beteende.
    Förnedrar sin fd.fru och sina barn inför öppen ridå.
    Han borde skämmas klockarekatten och lära sig att uppträda civiliserat.
    Bra beteckning Carina, vidlyftiga kvinnor.
    Lägger till epiteten svulstiga och svullna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Vilken otroligt dålig stil av honom! Vilken nöt!
      Anna

      Radera