fredag 5 augusti 2016

Dom unga vill inte själva ha det samhälle dom och deras föräldrar röstat fram.



En ung kvinna skriver på metro:

- "Hur ska VI göra för att undgå en eventuell våldtäkt.

Jag är jävligt trött på att inte kunna välja mina egna vägar oavsett tid på dygnet, mängd alkohol i blodet eller val av klädse

Det är inte jag som ska anpassa mitt liv efter alla vidriga psykopater som går runt på våra gator i sina snabba solbrillor och skyller allt på alla andra.

Men jag vill inte ha ett överfallslarm.

Jag vill ha en förändring." 

Hon menar att hon vill ha det som förr, då när Sverige var världens mest jämställda land och kvinnor respekterades utan egna badtider, niqab och utegångsförbud utan manlig eskort. Innan mångkulturen tvångsinfördes av EU.

De flesta goda börjar bli hysteriskt ursinniga på det samhälle dom själva har tiggt om. Dom har bara problem med kausaliteten. 

4 kommentarer:

  1. Med största sannolikhet har kvinnan som beklagar sig tillsammans med de flesta i landet aktivt röstat för en politik som lett fram till dagens situation.

    Tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Den unga kvinnan, bör stanna hemma på rummet och inte gå ut, förrän de rättrogna har rest hem till sina underbara länder.

    SvaraRadera
  3. Här är en som inte röstat för att Sverige ska monteras ner till medeltiden.
    Det borde vara självklart och en mänsklig rättighet att kvinnor ska få försvara sig.Överfallslarm, pepparsprej eller nåt annat fiffigt.
    För övrigt kan jag busvissla jättehögt om ingen håller för munnen på mig.
    Tränade som barn en hel dag tills jag behärskade visslandet och det har varit till stor hjälp i många situationer.

    SvaraRadera
  4. De unga kanske börjar förstå att det är deras generation samt deras barn resp barnbarn, som skall betala i olika former för deras föräldragenerations dysfunktionalitét.

    Det handlar inte enbart om skatteindrivningar, utan om sådant som bostadsbrist, arbetslöshet, olikhet inför lagar, kvinnor våldtas och trakasseras, lågfrekvent inbördeskrig, lokala maffiavälden. Den unga generationen kommer att genomleva sina liv ungefär på samma sätt som gällde för de unga i krigförande Europeiska nationer, d v s upp mot 25% av dem kommer att dö i olika former av våld, bara för att kunna återställa samhällets ordning. Om detta nu går?

    För att återställa ordning och reda i samhället kommer den unga generationen att behöva störta föräldragenerationen med våld, samt uppföra sig så hårt och våldsamt att föräldragenerationens rop om "NAZISM" alternativt "Kommunistisk diktatur" faktiskt får fog för sig. Men någon annan väg finns inte, såvida inte Sveriges Riksdag gör en ny "reformation" och (tvångs-) konverterar folket till islam och inför shariaanpassade lagar. Hälften av folket blir förslavade.

    SVERIGE har en chans kvar att återställa ordningen utan allt för mycket våldsamheter, och det är att valet 2018 öppnar upp för nya regeringskombinationer.

    SvaraRadera