måndag 4 juli 2016

Farewell, Nigel.....Du har varit en frisk vind i EU-politikens unkna korridorer.

'Jag har fått tillbaka mitt land......nu vill jag ha tillbaka mitt liv.': Nigel Farage slutar som Ukip ledare efter att han rott Brexitsegern i hamn.  




Hålla med/Inte hålla med, gilla/inte gilla - Farage har som få stått upp för det han tror på och lyckats med sitt mål. Han har åstadkommit mer än vad femhundra parlamentsledamöter gör dagligen, utan att ha satt sin fot i parlamentet. 

Historien kommer att skildra honom som århundradets man, och allt han fått i media är förvridet hat. Jag önskar Nigel Farage all lycka, hoppas efterträdaren kommer att vara lika befriande rättfram och sann mot det brittiska folket. 


2 kommentarer:

  1. En bragdman Nigel Farage.
    Tusen och åter tusen tack till honom.

    SvaraRadera
  2. Ja han har åstadkommit det som ingen annan gjort. All heder till Farage. Vilken man.
    Nu står hoppet till att andra länder vill följa efter. Vi har gett bort Sverige lättvindigt och nu ska vi ta tillbaka vårt misskötta vanstyrda land.

    SvaraRadera