söndag 31 juli 2016

EU-makthavarna har skapat ett nytt muslimskt krigsområde i hela Europa.



Ali Qaisi, FB: 

-"18 år gammal, följde med 2 polare ,Walaa och Daher,till Sader city (Al thaora på den tiden)iBagdad, att inkassera hyra För ett hus Dahers pappa hade där,olustiga kvarter och folk som glodde obehagligt,vi blev omringade på väg till huset av ett 20 tals personer som frågade aggressivt vafan vi gjorde där,det är våra gator ,här kommer ni inte in ,menade dom. Felet min polare Daher gjorde var att han svarade med att det var ett fritt land och att dom inte hade med saken att göra ..kort sagt bankade dom skiten ur oss..ordentligt! Det kvittade hur heroiskt man slogs så var deras antal oss övermäktigt (därifrån har jag än idag mitt snea näsben),blodiga flydde vi och hade turen att haffa en taxi som tog oss till sjukhus för en rejäl omplåstring!

Ca 40 år senare,jag levererade varor till en butik som heter (ironiskt nog) Babylon livs..på rosengård/Malmö/Sverige..efter avslutad leverans tog jag en omväg till bilen då jag ville se mig omkring..(senast jag var där var i början på 70 talet)..efter ett par hus dök plötsligt 7 ungdomar i övre tonåren ,dom var allt annat än trevliga,bröt kraftigt på svenska då dom ställde frågan ..vafan jag gjorde i "deras " område?Klokt av mig var att jag växlade svenskan till arabiska när jag svarade ,vilket hade en någorlunda dämpande effekt på deras aggressivitet,och förklarade att Sverige är ett fritt land.Dom köpte inte mitt resonemang ,beordrade mig att snarast åka därifrån... Annars!!..

Med min tidigare upplevelse och mitt snea näsben i färskminnet ansåg jag det vettigast att göra så!Det vimlade med folk då jag gick dom ca 300 metrarna till bilen..tro mig när jag säger att..jag såg inte en enda kvinna /flicka som inte hade huckle på sig..och inte ett enda ord/mening fick jag höra..på svenska !!Det är då jag insåg att jag är tillbaka i Bagdad!

Tack för det Fredrik Reinfeldt..och tack för det Stefan Löven..må fan ta er båda två!"

2 kommentarer:

  1. Håller fullständigt med om de där" Fan ta er båda två".
    Sverige har fyllts av usch..........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag avskyr våld. Men Löfvén och reinfeldt, merkel och övriga EU-idioter, dom borde straffas hårt, jättehårt. Dom borde ärras för livet, så som dom har ärrat oss alla.

      Radera