onsdag 22 juni 2016

Independence day eller Europas undergång. Nu gäller det!


 Den 23 juni kan bli GB´s Självständighetsdag. Måtte britterna ta denna enda chans att befria sig från EU´s tvångs-kedjor och Politbyrån som konstant krossar GB´s nationella rättigheter. 

Britterna är mer än kapabla att regera sitt eget land, det har dom bevisat i hundratals år.  

Jag önskar, önskar, önskar att GB lämnar EU-kalifatet - för oss alla, men allra mest för GB´s små barn.







Den 30 juni öppnar Bryssel EU-förhandlingarna med Turkiet. Där ser man, mister du en står det tusen åter.

mätning/dailymail

8 kommentarer:

  1. När Sverige gick med i EU gav vi bort vår suveränitet och styrs nu av EU.
    Nästa generation kommer att förbanna den nuvarande generationens dumdristighet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag redan nu
      sz

      Radera
  2. God Save the Queen and Carina...!!

    Stefan H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och dig, Stefan! Ha en riktigt glad midsommar med din älskade hustru!

      Radera
    2. Tack Carina...våra planer var att segla ut med vår segelbåt, men väderutsikterna är bedrövliga, så vi firar midsommar tillsammans med min bror och min syster med familjer i min brors sommarhus vid havet.

      Stefan H

      Radera
  3. Tyskland försökte i två krig att lägga Europa under sig, men misslyckades. Nu har man genom EU gjort precis det. Så idag hoppas jag att det engelska folket lyder sin drottning och rösta för ett utträde. Min andra förhoppning är att EU som en följd av det faller samman.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna EU-splittring är inte någon utopi..
      I Österrike talas det högt och klart över att lämna EU.En karta som visar vilka andra länder som kan följa,fanns inne i Kronen:
      http://imgl.krone.at/Bilder/2016/06/19/EU_Brexit_koennte_Dominoeffekt_ausloesen-Europa_am_Scheideweg-Story-515869_630x356px_2c8806762dd197afc04d9b550c9c9960__brexit-s1260_jpg.jpg

      Radera
    2. Låter mycket bra! Det är en process, när första dominobrickan faller....!
      Jätteglad midsommar!

      Radera