lördag 30 april 2016

Kampen mellan Sommargreven och Vintergreven.

Innan elden tänds på den vackra stranden i Landskrona, måste en segrare i kampen utses. Kampen kan såhär långt synas stå på Vintergrevens sida helt och hållet. Men vi är ju eviga optimister när det gäller våren och sommaren, vi svenskar. Så jag sätter nog hela min förtida pension på Sommagreven ändå.Ut och fira in nu, och sjung av glatta livet, själv ska jag på kalas med Björn och hans kompis som båda fyller idag. Vi hörs i lugn och ro när festerna är slut  - och jag med! 

Så kära vänner - en Riktigt Glad Valborg!

2 kommentarer:

  1. Önskar detsamma!
    Hälsa Björn och tacka honom för att vi får låna dig ävenledes...
    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, han är glad för att jag håller till här, då blir det lugn och ro!!Björn hälsar tillbaka!!

      Radera