tisdag 26 januari 2016

Rub this in your face Löfvén och hela 7k!

 

Från en kvinna på FB:


-"För någon månad sedan vart jag nedslagen på ett hvb hem...en natt bankade och slog en boende på dörren till jourrummet...då var jag ensam med 19 vuxna män...nej... ingen där var barn..någon var så gammal som 26 år....jag var livrädd och polisen hade fullt upp...min schef var livrädd o förbjöd mig att låsa upp dörren ...idag är jag glad att jag inte längre jobbar med ensamkommande "?" Vuxna män som inte respekterar kvinnor...hur fan tror ni att lilla sverige ska klara detta...våldtäkter...sexuella kränkningar...mm mm...nu måste ni politiker värna om svenska kvinnor...svenska folket...svenska barn...våra svenska lagar, våran svenska öppenhet våldtas på ett djävulskt sätt...politiker är framröstade av svenska folket...är vi inte värda mer respekt än så så här? Är vi inte värda mer? Jag bara undrar..


 Idag dog en personal....den första...av hur många?..Jaha kvinnor kan inte jobba med vadsomhelst...nej..just det...det är vi som tar smällen... kvinnor blir dräpta? Hur många skall bli kränkta...våldtagna..vara rädd att gå ut..åka buss...ha skoj på en simhall..hur många? Jag bara undrar? Kan ni politiker svara...ni har ansvaret ingen annan...

Och igår intygade Daniel Suhonen att stödet för Löfvén i S är massivt, kompakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar