lördag 5 september 2015

Jag är lessen, Morgan Alling, men du äcklar mig.

Morgan Allings skriver av sig sin upphöjda vrede mot "SD-väljarna"( - presenterar dom sig? Typ , goddag, jag röstar SD, nu ska du få höra här!!- ) i aftonbladet idag.

Morgan Alling: - "När jag skriver att jag blir berörd över ett barn som ligger död med ansiktet i sanden då kommer en uppsjö med kommentarer och spottar på mitt engagemang." 

Jag delar din sorg och maktlöshet över de oskyldiga barnens situation, Morgan Alling, men sen skiljer vi oss definitivt åt.  För jag har varit vaken,  närvarande, och i sorg väldigt väldigt länge nu. 

- Var var du förresten Morgan Alling, med ditt varma medmänskliga engagemang, när ISkrigarna började presentera foton och videos på sina otrogna lustoffer? Var var du när IS  tog skolflickor som sexslavar, när de sprängde, dränkte, eldade upp, knuffade ut för stup, torterade, våldtog, giftgasmördade och halshögg oskyldiga människor? Som denna kristna lilla flicka.

  Vräk dig gärna i din plötsliga, mediala, masspsykotiska och korrekta medömkan, men förstå att det väcker anstöt. 

Det kan kännas otippat Morgan Alling - men världens situation idag handlar inte om dig.





7 kommentarer:

  1. Oh fuck You Morgan Alling.Vet hut ,vet fruktansvärt hut!Du lurar ingen längre än möjligtvis dig själv!Att du inte skäms ditt satans skåp.Dina barn får sno runt om hörnen i dunklet för att slippa se och uppleva din skam.Fuck you,fuck you,din stinkande amöba!
    KatinkaGlahd.

    SvaraRadera
  2. Carina...bland det bästa du har skrivit angående flyktingarna och barbariet som ISIS utför mot kristna...Tack!!
    Stefan H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tar jag till hjärtat, Stefan.

      Radera
  3. Stoppa världen.. jag vill hoppa av!

    SvaraRadera
  4. Vi är helt på samman bana..
    " Var var du förresten Morgan Alling, med ditt varma medmänskliga engagemang... etc etc"
    När empatin som hos Alling börjar bli selektiv, då blir jag mycket misstänksam. Väldigt mycket.
    Exempel på detta ser vi i dagarna nbetr den drunknade pojken.
    En fullkomligt perfekt bild, rätt oskyldig, innehåller inget våld som lämpar sig för publicering i alla media.
    Bilder på när IS massavrättar med sprutande blod och Kalashnikovs eller man sågar av halsar, tunga bilder utan tvekan men generellt sett oanvändbara..
    Scenariot är nu upplagt för presentation.
    Vad händer när alla dessa Goda Människor upptäcker att detta inte är en engångshändelse utan alla invandrare ska ha hjälp och stöd även i framtiden?

    SvaraRadera
  5. Det är alldeles förfärligt vad som händer i världen.Människor flyr krig å våld.Istället för att fråga sig vad världssamfundet gör för att komma till undsättning för den flyende skaran,utnyttjar kändisar å politiker tillfället att framhäva sin egen förträfflighet.Skamkänslor finns inte i deras ageranden.Man ger sig på oliktänkande i Sverige och skuldbelägger dessa människor som röstar ickekommunistiskt.SD`s väljare är hederliga samhällsmedborgare som arbetar å betaler sin skatt,gör rätt för sig i vårt samhälle.Vi har mer empati än vad kommunistkramarna någonsin kan framkalla.
    Kvinna som röstar på SD!

    SvaraRadera
  6. Just så. Folk är mer hatiska mot oliktänkande än hjälpsamma mot nödställda, nästan som det vore det allt går ut på. http://folkbladet.se/blogg/widardirekt/alla-dessa-goda-kandisar/?blog=2518025&entry=8593354

    SvaraRadera