söndag 2 augusti 2015

EU - ett krigssprojekt.


Tyska myndigheter har tappat greppet över större städer. En läckt rapport visar att tysk polis fruktar själv att bli offer om de angriper kriminalitet i ”sensitiva zoner” i tyska storstäder. Etniskbaserade hårdhudade och grymt våldsamma klaner kontrollerar narkotikahandel, bordell- och smugglingsverksamhet. 

I fjor tog Tysklande mot minst 200 000 asylsökande. I år forväntas 400 000, och det i en situation när det är omöjligt att förneka att statens maktmonopol är i reversering. Man måste fråga sig: Var är slutstationen for politikernas invandringsprojekt? 

Och när ska vi krossa antifreds-EU och sparka ut Merkel, Hollande och Löfvén?

7 kommentarer:

  1. Detta sker i ett land som har månghundrafalt fler poliser...Orsaken är naturligtvis liksom i Absurdistan att de styrande struntar i kommande generationer,och låter kriminella kleti och pleti invadera landet.
    Liksom hos oss breder anarkin ut sig,i en oförställbar takt.När sedan våra länder styrs av en mängd vänsterinfluerade karriärpolitiker,finns ingen bättring i sikt. ;(
    P.S
    F.ö. avråder jag från att nappa på Windows-10 erbjudande ! Har arbetat många timmar för att återställa min PC... D.S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lars Å Månsson
      Jag har den väntande till min PC - den ligger klar att installera. Du skrämmer upp mig!?
      Mats/Malmö

      Radera
    2. Men varför Lars, har installerat Windows 10 för 299 kr och datorn funkar bra och är snabbare än någonsin. Enda problemet var texten som var för liten. Åkte tillbaka o det fixades också snabbt.

      Radera
  2. Lars Å!
    Sådant överlåter jag till mina söner att sköta om!
    Varför skulle jag smutsa mina fingrar med Harvard strunt...
    Vet ni förresten hur många ( få...) böcker herr Harvard hade med sig till
    Staterna 1628?
    Fjuttiga 200 har jag sett en uppgift om.

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  3. Bara så jag inte glömmer
    Är Carina en variant av Carin?
    I så fall: grattis!
    Tack och lov kom jag ihåg att gratta min hustru...
    Det löna sig!
    Hon gick genast ut i åskvädret och inkom med kantareller!

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  4. Tackar! Och grattis till fru och kantareller!

    SvaraRadera