söndag 5 juli 2015

Lås in vänsterpartisten Marita Reinholdsson i bastun på 100 grader.


Från FB: -"Årets varmaste dag, och vi hittar en hund lämnad i bilen , mitt på parkeringen i gassande sol utanför Karlssons.
Jag bröt mig in i bilen, och satte mig med hunden i skuggan medan kassapersonalen hämtade vatten och ropade ut i högtalarna att ägaren fick komma till sin hund.Efter 15 min kommer kärringen som äger hund och bil, hon blir helt vansinnig och skriker på mig, jag ska anmälas för att jag lägger mig i sånt som inte rör mig.Gissa vad det var hon varit inne och köpt, jo en fläkt för att hon förmodligen lider i värmen.

Hon vägrade uppge sitt namn, men via hennes regnr på bilen så vet vi nu att hon heter Marita Reinholdsson, och hon sitter med i kommunfullmäktige för (V), dela gärna inlägget."

1 kommentar:

  1. Vänsterpartister,utmärker sig hela tiden med sin avskyvärda grymhet mot djur som människor.Dessa vidriga element vill förändra vårt land!
    Samhällsförstörare,människoplågare,djurplågare.
    Sätt fanskapet i en bastu å låt henne sitta där till hon försvinner för gott.
    Jönssons katt

    SvaraRadera