fredag 31 juli 2015

En specialskriven rap till Timbuktu, årets dubbelmoraliserande hycklare.

Från FB.


Carl Lindstrand:

Till en av landets ledande hiphopartister riktar jag med detta ett alternativt Budskap ur djupet av mitt klassiskt liberala hjärta:
"Vänsterknas överallt

Jag undrar brinner det i huvudet på Södermalm?

Jason man, du borde tagga ned

Med skatteplanering gick också din skatt ned

Du har revisor och följer lag

Men driver också själv ett företag

Om alla vinster blir till skatt hur ser vår framtid ut?

Utan någon tillväxt då är landet slut 

Knuffa mig ej, jag har nått min gräns 

Vänsterhycklet är oförskämt."


2 kommentarer:

  1. Här kommer en till.
    Jason ,Jason Du ljugande man,på hyckel och ljug
    du är en lismande fan.
    Sanning har du svårt för,lögnerna du kör
    änglarna du hyrt gal i skorrande kör
    framför din präktighet med gråt i rösten,
    men detta rör inte folk ens i brösten
    ty sanning segrar alltid i slutet,
    och snart är det dags att möta stupet,
    goodby and good riddens du förljugne fan!
    Katinka Glahd.

    SvaraRadera