lördag 21 mars 2015

Wallström kunde ha valt att vara lika patetisk som Pascalidou.

Hon kunde ha blivit hysterisk,
spelat på feminism och sexism, gjort sig själv till offer och gått ut och stampat och skrikit att - Nu flyttar jag! - Nu har jag fått nog! - Ingen förstår mig! - Alla arabiska män angriper mig med makroaggressioner för att jag är kvinna utan niqab! - Alla är dumma mot mig för att jag är en blond kvinna med makt från ett litet minoritetsland! - Nu drar jag - HA-HA!


Sen kunde hon ha kommit tillbaka, och låtsats som ingenting. 

Och ingen hade ens märkt att hon var tillbaka.


2 kommentarer:

  1. "Sharia lagar har ingenting med islam att göra"..säger vår utrikesminister...jisses...sharia lagarna är 350 verser i koranen och är bland annat Saudi Arabiens lagar....du skulle frågat din regerings kollega Mehmet Kaplan som är muslim...tala om att nått sin inkompetens nivå med raketfart..."ut flyga orden, tanken stilla står!!
    Stefan H

    SvaraRadera
  2. Göran P. sade redan på sinom tid att hon inte hade så mycket emellan öronen och att bli kvitt henne skickade henne till FN med lön som svenska skattebetalare pröjsade.
    Hon har aldrig varit anställd av FN.

    SvaraRadera