torsdag 26 mars 2015

Om vårt politikerpack.

7 kommentarer:

  1. Liar................
    Måste vara en bild på någon politiker,som var en väldigt dålig svetsare

    SvaraRadera
  2. Haha, tänkte först att det skulle bli arabiska tecknet för all*h.
    Ser man det med fantasi så skulle man kunna parafrasera:
    "Share when yoh see a dick"

    http://www.jesusandmo.net/allah_script.html

    SvaraRadera
  3. Själv är jag helt koncentrerad på kvällens meny
    Vad sägs om:
    Först
    Hunsrucker Festtagsuppe. Rinderkraftbrune mit Markklösschen!
    Därefter
    Kufersteak von Grill
    Ein Schweinruckensteak nach altem Hausrezept gebeizt und auf dem Grill gebraten,
    ofenkartoffeln mit Kräuterrahm und salat.
    Blev nästan mätt när jag skrev...

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  4. Jag ser en fet lögnare.

    SvaraRadera
  5. Vad du är bra Carina på att hitta lite av varje som sätter igång tankeverksamheten. Själv är jag ingen liar, kanske en vit liten ibland..

    SvaraRadera
  6. Små vita är tillåtet, oftast är de ju för att inte såra. Själv kan jag inte ljuga - det syns över hela mig, t.o.m små vita får mig att rodna upp på öronen.

    SvaraRadera