fredag 19 december 2014

Post der Führer, dec 2014.



Det är en ren ynkedom att se alla mössen komma fram nu. Alla de - som insåg att Fredrik Reinfeldts uppgörelse med extremistpartiet MP var ett landsförräderi av stora mått, drivet av ett personligt hat och en sjuklig besatthet -  men som inte vågade. Som inte hade kurage nog att kliva fram och stå upp mot den förödande galenskapen - förrän nu när ingen vill ta i Reinfeldt med tång.
Jag har svårt att värja mig mot äcklet jag känner för dessa svaga typer.

9 kommentarer:

  1. Jag förstår hur du känner Carina, jag har samma tankegångar, varför komma fram nu... ??
    Den magiska 4% linjen är väldigt nära... vi får se hur många som sväljer detta bete, jag gör det inte. :)

    / Steffaklumpen @hin_haale

    SvaraRadera
  2. Nej! vi är tre, alltid en början.

    SvaraRadera
  3. Fyra om jag får be. :-)

    SvaraRadera
  4. Enligt säker källa så infann sig Reinfeldt personligen på Sturup när den hyrda affärsjeten med flyktingar från Syrien landade och han höll enligt uppgift upp en skylt med texten "Tack för att ni valde Sverige".

    SvaraRadera
  5. Infantil härskare som blev förbannad när det inte gick hans väg.
    Han sade själv att han bara hade Borg som vän, tro fasiken det,
    alla smög omkring o var rädda, de föll in i Reinfeldts fåra och började skrika rasist. Härskaren startade sitt hatkrig mot oss som såg.
    Han betedde sig som en äkta diktator och borde likt en dåre få stå sitt kast.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte "stridshingsten" blir bättre som framtida skribent.
      Lär dessutom bli en mycket tunn bok som han nu påstår,att han själv skall författa !
      Titeln är inte klar,men onda tungor påstår att den skall heta "Tintin i Afrika",och vara en ren själbiografi....

      Radera
    2. Måtte det bli så!
      Den mannen ska ställas till svars!
      Lasse

      Radera
  6. Kunskapskanalen visade tre värstingar, del två igår kväll, Stalin, Khadaffi och Amin.
    Har nu själv fått känna på hur jag o många med mig tystats i Sverige.
    Hur media vinklat allt till Reinfeldts fördel och hatet mot svenskar som
    inte lyder. Har levt länge men trodde aldrig detta kunde hända i Sverige. Vi är många äldre som insåg faran med Stridshingsten.

    SvaraRadera