torsdag 23 oktober 2014

För morgontrötta.

Horisontaldusch.

2 kommentarer:

  1. Jag ser en variant av Kalle Ankas eminenta husvagn. När väckarklockan ringer så dras sängkläderna in i väggen och duschen startar. Med inblandad tvål och till sist, valfritt doftande sköljmedel. Sen startar varmluftsfläkten och mjuka handukar smeker dej torr.
    Men sen får du baske mej klara resten själv!

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Genial tecknad serie. Man tröttnar aldrig!
    Minns när min äldste som började i mellanstadiet, då stod jag fortfarande med ett varmt badlakan utanför duschkabinen åt honom och bröderna på morgnarna.På kvartssamtalat hånade pojkarnas pappa mig, och ansåg att jag "klemade bort"sönerna. Då tittade den 60plussiga mycket karge manliga läraren förälskat på mig, och sa att det skulle han själv lätt kunna stå ut med, och "faktum är att alla mellanstadiebarn borde få ha det precis sådär!"

    SvaraRadera