fredag 30 maj 2014

Jag säger som jag alltid har sagt....


5 kommentarer:

  1. En bekant till min far...ja det är faktisk sant, en ny bekant.....berättade under en herrmiddag, att när han och hans fru gifte sig så skulle han få bestämma alla stora saker i familjen och hans hustru skulle bestämma alla små saker inom familjen...sedan säger han...efter 28 års äktenskap gick det plötsligt upp för mig att det har bara varit små saker som har hänt i vår familj...kvinnan list övergår mannens förstånd!
    Stefan H

    SvaraRadera
  2. Jag bara älskar den här sensmoralen! Och dina bekanta!
    Skriv en bok om dem, medan du väntar på reservdelar, vi behöver veta mera och få skratta!

    SvaraRadera
  3. Det får min älskade hustru bestämma....hon tar hand om både små och stora beslut...förutom när jag flyger.
    Som du kanske förstår så skrattade vi alla män i minst en halvtimme åt hans klarsynthet efter 28 år.
    Stefan H

    SvaraRadera
  4. Jag är kvinna och skrattar lika hjärtligt.
    Björn och jag instämmer, men vi är lika förvånade båda två, eftersom vi båda tror att det är Björn som bestämmer(!!!)

    SvaraRadera
  5. Björn...det är bara en illusion att män bestämmer!
    Stefan H

    SvaraRadera