lördag 19 april 2014

Påskafton. Och tankar om livet.



3 kommentarer:

  1. Det fanns en tid då man trodde att snart så händer det något bra, snart är det min tur. Nu är det närmast så att man suckar lätt och med ett snett leende inser att det blir nog aldrig min tur. Man får göra det bästa av det man har med insikten att det finns alltid de som har det värre.
    Men visst, man skickar oftast in en lottorad och hoppas på drömvinsten. Konstigt nog gläds man ändå åt en vinst på 22 kr, fast man vet att insatsen var större. Människan är bra konstig.

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Hoppet är det sista som överger oss, sägs det. Det är bra nära nu.

    SvaraRadera
  3. Jag fick högsta vinsten när jag gifte mig med min älskade hustru för 15 år sedan...det räcker för mig.
    Stefan H

    SvaraRadera