lördag 22 mars 2014

Nya rånarSverige.

-"Hej vi har en annons på tre chihuahua valpar som är 8 veckor gamla. Då ringer det en kille som vill titta på valparna han kommer och min fru öppnar dörren och välkomnar honom in i vårt hem,  vår 10 åriga dotter visar valparna och killen tycker den ene hanen som är svart med vita framtassar är väldigt gullig. 

Han frågar om han får visa den för sin dotter, som tydligen satt kvar i bilen.  Min fru säger klart att hon får se valpen, killen går ut genom dörren medan min fru och dotter tar på sig jackorna. Men då har killen redan begett sig till sin bil, hoppar in och kör iväg innan min fru och dotter hinner fram. De hann ej se vilken bil eller registreringsnummer, mer än att bilen var svart och mannen var av utländsk härkomst. Detta gör han mitt framför ögonen på min dotter som är helt utom sig av förtvivlan!

 JAG HOPPAS ATT JAG FÅR TAG PÅ DEN JÄVELN ETT SÅNT JÄVLA SVIN hjälp mig sprida detta vidare." 

En vuxen stjäl en nyfödd valp från ett barn. Jag hatar Reinfeldts Sverige.

5 kommentarer:

  1. I landet absurdistan kan man inte lita på någon. Jag är på min vakt hela tiden. Sveriges befolkning är snart utbytt och det laglösa landet uppstår. Politikerna kan ju bosätta sig i andra länder och leva sina lyxliv utan störningar. Vi måste ut ur EU och rösta bort alla enväldiga.
    Det finns hur mycket pengar som helst i statens skattkista men trots detta lever många pensionärer i fattigdom. Hyrorna, maten, elen stiger men pensionen minskar. Jag rasar inombords av ilska på den urusla politiken som förs. Tvi vale.

    SvaraRadera
  2. Detta är säkert mycke noga planerat.
    Jag tror det finns människor som lever på detta.
    Han hade nog inte gått in och tittat på hunden, om inte omgivningen där säljaren bodde hade varit den rätt.
    Han har ställt bilen i perfekt "starta och köra iväg läge".
    Han säljer nu hunden på nån sajt, för 5000 kronor eller mer.

    SvaraRadera
  3. Stopp och belägg!
    Jag trodde inte vissa religioner gillade hundar?
    Kanske tänkte han bara avliva den ?
    Låter lite märkligt annars.

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du att det var en av Allah`s släkte ? Själv tror jag,att det var en ur de s.k."resandefolket",d,v,s, Zigenare ! ;)

      Radera
  4. Ja Jungman Jansson vissa religioner vill döda hundar reftersom dom anses otvättade. Har hundhatare i min omgivning. Banditerna är skickliga och påhittiga, men dom har gott om tid på dagarna att fundera på jävelskap medan andra jobbar för brödfödan och skattar.

    SvaraRadera