fredag 10 januari 2014

TRO HONOM INTE, TRO HONOM INTE!



5 kommentarer:

  1. Jag måste säga efter vad har gått igenom med din mamma, jsg beundrar dej som orkar skriva på din blogg.
    Jag kollar bloggen varje dag, följer den troget.
    En kram till dej.

    SvaraRadera
  2. My spell check..out of work . ))

    SvaraRadera
  3. Tack Anna, men nyfikenheten och passionen för samhället och det som händer, det är ett slags flykt eller avkoppling, nåt som tvingar mig att tänka på annat just nu. Jag är jätteglad att ni finns här och ger mig ny mening med mitt liv när det är som tommast. Dessutom styrkan och överlevnadsinstinkten har jag ärvt - gissa från vem!

    Fingertrouble, det har vi alla då och då, kram tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Du är fenomenal, Carina, det finns bara one of your kind, DU!
    Tack att du finns!

    SvaraRadera