onsdag 18 december 2013

Uppviglare Thomas Mattsson


leder SDhetsen efter att ha köpt dy om utvalda personer av våldsvänstern för sina hatpubliceringar. Nu eskalerar hans ljusskygga kumpaner förföljelsen och förintelsen.

Tobbes medieblogg: "Syftet /med ex-pressens åsiktsregister/ var inte främst att straffa några godtyckligt utpekade personer, utan att varna alla andra: fortsätter du att läsa fria medier, så kan det bli du som hamnar på förstasidan nästa gång, du som förlorar arbetet och du som misshandlas eller får din dörr sprängd."


ex-pressen skanskan

8 kommentarer:

  1. Please Carina, skriv gärna om honom men sätt inte hans bild på din blogg. Jag får kalla kårar i hela kroppen när ser hans fejs. Likadant om ser bilder på Nordkoreas ledare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mår så illa att jag kräks.

      Radera
    2. Sorry - ingen nåd gives er! Vi måste möta våra demoner!

      Radera
  2. little brother2013-12-18 14:35

    Den här lättköpta segern över rasisterna lämnar en besk eftersmak. De här avslöjade personernas kommentarer är utan tvekan klandervärda. Men det kan finnas skäl att vara anonymt på nätet, t ex om man vill diskutera sjukdomar men inte vill skylta med sin diagnos. Det är redan illa nog att FRA, NSA och SÄPO övervakar mig på nätet. Men när även "privata entreprenörer" håller på med samma sak - då blir jag rädd. Inte bara statens "big brother is watching you", nej, även alla möjliga småsyskon och kusiner. Jag får kalla kårar och "News of the World"-känningar.

    SvaraRadera
  3. Tydligen skall SD:s Mattias Karlsson debattera med herr Mattsson ikvällens Aktuellt. Hoppas han drar ner byxorna ordentligt på Ex-pressens nordkorea-inspirerande chefredaktör.

    /HellBoy

    SvaraRadera
  4. Är Mattson och Nordkoreas ledare bröder?
    Ser vissa likheter i utseendet.

    SvaraRadera
  5. I synnerhet en mycket vidrig och obehaglig person och då syftar jag inte enbart till utseendet./Magne

    SvaraRadera
  6. Missade debatten, men .... Seen one, seen them all, läste kommentarerna på avpixlat - det räckte lång väg.

    SvaraRadera