onsdag 18 december 2013

Prova inte detta hemma.


2 kommentarer:

  1. Jag blir allt lite kluven inför denna bild. Söta barn, rolig bild. Men tankarna far iväg, lite olika vinklingar dyker upp. Något om långsamt kokande groda, Reinfeldt istället för flickan och det svenska folket i grytan. Men nej, tanken på vår statsminister i förkläde var för hemsk. Det räckte med bilden där han har ett blått skoskydd på skallen. Sen vet jag inte riktigt, den där lille i grytan, man kan ju bara spekulera i vad för slags mandel han släpper i gröten. Nä, nu vågar jag inte utveckla det här mer. Vill ju inte förstöra julen för känsliga personer.

    Skogis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste säga att detta är det konstigaste jag har sett i mitt liv, och jag som var rädd för häxan i Hans och Greta....

      Radera