måndag 23 december 2013

Gonatt och ......


En männska vid namn Gertrud Nathalie Starberg har kommenterat på FB om Kärrtorps hotmanifestation igår:
-"Stefan, jag jobbade under flera regeringar vid Finansdepartementet och jag hoppas innerligt att Du får styra vårt land med alla duktiga tjänstemän i Rosenbad!!! Välkommen säger jag till Dig!!!" 

Och så männskan Ann Sandberg:-" Vi kan ej vänta längre nu stefan Löfen...Du måste ta över nu, , alliansen driver svergie emot stupet. Katastrof larm ljuder över vårt land och de som styr är samhällsfaror i ordets bemärkelse. Alltför många grupper av människor lider och drivs till vansinnesdåd. Kriminaliteten ökar.barnen far så illa. Våra åldringar som förtjänar respekt får knappt ätlig mat. Alla utförsäkrade drabbas av panik. De arbetslösa som tvingas att leva på sociabidrag. Det är skamligt. Att han ej skäms den där Reinfelt, att sko sej på andra människors lidande är väl det lägsta en individ kan nå. Vi måste tidigarelägga valet. Jag vet att det ej går....men en socialdemokratisk regering är min önskan denna jul. Mvh Ann Sandberg. Kungsholmens grundskola. Stockholm. GODJUL till dej och tack för att du finns.du kommer att gå till historien med Mandela och de andra stora ledare vi sett i historien.min övertygelse är så stark i att du är bäst för vårt folk.♥♥♥♥♥♥♥♥♥"

Och i Sverige har vi allmän rösträtt. Hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar