fredag 8 november 2013

Vilket block hejar du på i valet 2014?



7 kommentarer:

  1. Förhoppningsvis som din bild ovan visar ! Hoppas också att det finna ytterligare reptiler i området !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får hoppas att reptilerna inte blir förgiftade av dessa politiker.

      Skogis.

      Radera
  2. Aldrig, aldrig någonsin trodde jag att jag skulle bo i ett land där islamiseringen är prio "ett".

    SvaraRadera
  3. Det MÅSTE finnas en dold agenda. Så här gör man bara inte.
    http://www.friatider.se/dansk-forskare-ljusskyggt-sallskap-kontrollerar-varldspolitiken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte bli förvånad om detta slutligen leder fram till kulturmarxismen, AKA Frankfurtskolan. Det yttersta syftet är dock dolt i dunkel för mig.

      Radera
  4. Ja, det har mina väninnor och jag diskuterat, vad är den dolda agendan?

    SvaraRadera
  5. Så mycket fattar jag, att Reinfeldt bara är en lydig lakej. Inte hjärnan bakom. Men härligt Elisabeth att du har väninnor som du kan diskutera med! Var rädd om dom.

    SvaraRadera