måndag 25 november 2013

Sverige förtjänar bättre skrivare än Daniel Suhonen.

Daniel Sohunen skriver en krönika i SDS under rubriken: ”Som om allt var bra. Men det är inte bra.”, och inleder den långa klagotexten med dessa tre meningar:

-"Vårt land leds av populister. Högerpopulister. Nej, jag menar inte den form av detta otyg som hävdar att alla mörkhyade skall lämna landet." 

Och jag slutar omedelbart att läsa.

 "- detta otyg som hävdar att alla mörkhyade skall lämna landet."  

Vem hävdar att alla mörkhyade ska lämna landet? Fakta på det? Alla vi förväntas förstå att det är SD som det insinueras på.  

Efter dagliga fulattacker från propagandaorganen, har jag blivit bedövad, jag filtrerar lögner och förtal om SD. Jag hoppas och tror att minst 90% svenska folket gör samma sak. 

Men när denna gravt förvrängda osanna desiformation fifflas in i vilket ämne som helst, så är syftet grovt manipulativt och bara vedervärdigt. 

Propagandisten Sohunen har ett mycket dunkelt syfte, att  beljuga och bedrägligt styra oss och våra tankar.

VARNING: LITA ALDRIG PÅ SUHONEN. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar