lördag 16 november 2013

De lydigaste flickorna på censurbladet.


                                            Johanna Frändén

Brev från chefredaktörn:
- Ingen på detta blad får nånsin glömma att vi har en värdegrund. Det är den bästa värdegrunden, den rätta värdegrunden, ja, den enda värdegrunden i Sverige. Andras värdegrunder är skit - bajs - fekalier!UPPFATTAT!!Speciellt danska rasister, Norge med sina underutvecklade norrmän, och SD med sina förkrympta väljare har fel värdegrund. FÖRSTÅTT! Ni är utvalda att föra fram mitt budskap, jag är inte chefredaktör för pengar; jag är det för er skull! Det kommer alltid att vara endast en del av ett folk som består av verkligt aktiva kämpar, sådana som ni. Ni är de räddande änglarna i min kamp, och ni får aldrig - aldrig -skriva en krönika - vad den än må handla om - på denna tidning, utan att grovt vanära SD. Ni får heller aldrig - aldrig - tillåta andras kommentarer, det är toxin, och all spridning måste förhindras. 

Det skulle göra mig mycket besviken på er. Och då förstår ni säkert vad som kan hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar