torsdag 29 augusti 2013

Rösta på Centerpartiet! INTE.

BeleGunnar är genialisk.

9 kommentarer:

  1. C har tagit fakta på den lysande utsagan i Riksdagen:
    "De som åker tunnelbana är alla svenskar"..
    Kanske kommer en liknande affisch ägnad för landsbygden.Där får våra äldre ta sig fram med sin rullator,är ju i gengäld infödda svenskar !

    SvaraRadera
  2. Varifrån kommer detta? Verkar arrangerat./ Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helen du följer tydligen dagens politiska budskap från Fru Lööf.C önskar så fort som möjligt,att vi importerar c:a 30 miljoner araber,afrikaner och "andra behövande".Detta för att uppnå drömsiffran 40 miljoner invånare i Sverige !

      Radera
    2. Frågan var: Varifrån kommer detta? Kan jag få ditt svar?/ Helen

      Radera
    3. Helan:
      Tror att du skall ställa frågan direkt till Centerns particentral i Stockholm.När jag fick nog från det partiet(som jag företrädde i c:a 20 år)hade man kväll/natt sitt säte vid Stureplan.
      Var de finns idag kan du kolla i telefonkatalogen !
      Har du funderingar kring,hur landsbyggdens affisch skulle kunna se ut,tror jag de gärna tar emot tips...Bilder från övergivna obebodda öde landsdelar,finns det stort urval av hos Reklamfirmorna...

      Radera
    4. Helen, givetvis är bilden arrangerad. Det kallas satir, när satir är som bäst. Mitt i prick!

      Radera
  3. En perfekt valaffisch från C, dessutom finns det ett stort mått av sanning bakom den. Tyvärr Helen, det är bara att acceptera budskapet om du är centerpartist.

    Kalleman

    SvaraRadera
  4. Den bilden ska jag trycka upp, i färg förstås, på självhäftande etiketter och smyga upp på div ställen..

    SvaraRadera
  5. "I Centerpartiet Stockholm har alla huvudlösa en fristad"?

    SvaraRadera