onsdag 14 augusti 2013

Hopskrap.



Stjärnorna på slottet 2013, gott och blandat? 

Folkkär, mer folkkär, jättefolkkär, för att kvala in som stjärna i SVT:s "Stjärnorna på slottet"  I år får vi se skådespelaren, regissören och konstnären Lasse Åberg, operasångerskan Malena Ernman och skådespelarna Leif Andrée, Maria Lundqvist och Claes Månsson på Bäckaskog slott utanför Kristianstad för att spela in den åttonde säsongen av programmet. 

Jättefolkkära? Maria Lundqvist? 

Hur gör man om man gärna vill se den bländande Leif Andrée och den introverte Lasse Åberg öppna sig, samtidigt som Maria Lundqvist är som vass krita mot svarta tavlan, ett behå-band som skaver, och en pizza för sjösjuka?


NSD

4 kommentarer:

  1. Tack Carina för bilden på landets "stjärnor" !
    Om man nu skulle råka springa på någon av dem i vimlet...
    Inser nu också varför jag då för många år sedan,förlorade ett vad till min hustru.
    5 DM förlorade jag för att jag betvivlade,hon kunde urskilja svenskar,från andra turister i Berlins folkvimmel.

    SvaraRadera
  2. Dumt vad, Lars, dömt på förhand.
    Hur mår du, vännen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar som frågar..
      Just nu känns allt väl,vilket kan bero på att jag snart åker iväg,på en 10 dagars avkoppling i min gamla stad...
      Ska bli skönt att träffa mina gamla vänner och bekanta på nytt,även om antalet tyvärr minskar årligen.Hoppas allt är väl uppe hos er,och att du hämtat nya krafter ute på Ö´n,inför de mörkare tider som väntar oss framöver.

      Radera
  3. Det var Maria Lundqvist som hade barnflickan som anmälde våldtäkt - åtta år senare: http://www.expressen.se/nyheter/--varfor-tog-det-atta-ar-att-sla-larm/

    SvaraRadera