lördag 31 augusti 2013

Bevis!







2 kommentarer:

  1. Nu har jag mer eller mindre lyckats sluta med mitt dagliga intag av Kexchoklad. Deras slogan "Go o Gla Kexchoklad" stämmer verkligen, för jag känner mig mer grinig än vanligt.

    Och då slog det mig. Ni vet dom där lirarna i Mellanöstern. Dom verkar vara jättegriniga, för att inte säga skitförbannade hela tiden på allt och alla. Precis som jag innan jag fick min första Kexchoklad ordinerad av farbror doktorn. Så varför inte lasta varje B-52:a och annat flygetyg och tokbomba hela regionen med Kexchoklad? Tänk er stå i ett bergspass på gränsen mot Iran och överallt skulle man se det gul/röda omslaget. Det är ju en briljant plan. Att WHO inte kommit på det tidigare?

    /Plutten

    SvaraRadera
  2. Bländande förslag - världsklass! Ring Obama , Plutten, han behöver alla sina två vänner nu.

    SvaraRadera