onsdag 5 juni 2013

Vänsterns åsiktsförtryckare har utsett Marcus Birro till medias största hackkyckling.

Och det är  bara för att Marcus Birro är en ung troende man med invandrarbakgrund, fru och barn, som inte kröker ryggen för den  extremvänstraste och korrektaste mediala åsiktskontrollen. Birro vägrar rätta in sig i det förtryckande journalistledet, och det ska han skymfas och bespottas för.

Medan vi, läsarmajoriteten
, får nåt smeksamt kvittrande innanför bröstet, lätta känslor av en porlande vårbäck och ett blodfullt hjärta som klappar belåtet, inför  Birro som fortsätter att vara den unika solitären i ynkryggsträsket. 

-"Sverige är inget rasistiskt land. Sverige är ett land som är byggt av invandrare. Min farsa är en av dem som kom hit på sexitotalet och byggde välfärden. Hans och min mors slit har givit mig chansen att bli vad jag vill bli.Sverige är ett land som försörjde mig när jag inte kunde göra det själv. Sverige är ett land som gav mig chansen att resa mig sedan jag fallit och sedan fallit igen." 

5 kommentarer:

  1. Birros uttalande är ju inte precis vad våra invandringskramare på vänsterkanten vill höra.
    Den j-eln har ju inte ens vett att känna sig utsatt för "strukturell rasism"!

    SvaraRadera
  2. Och gift med en annan invandrare, men en annan sort än han själv! Vete hut, pöjken :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voi ne, voi ne, voi pirskotti, med en gammal gård (Vanhatalo) och ingen ny gård (Uusitalo) till på köpet. ;-)

      Radera
  3. Birro är Expressens kuliss för att tidningen älskar olika.

    SvaraRadera