fredag 24 maj 2013

Vicket jäkla kackaloreum om orsaken till raskravallerna i Husby.


Den självbelåtne svenske expert finns inte, som inte säger sig besitta den ultimata och enda sanningen för den EGENTLIGA grunden, till att invandrarungdomar bränner upp och misshandlar svenska värden. Men vad mer behöver vi veta? Hur många sakkunniga behövs det, och hur många förklaringarna kan alla einsteinjournalister och talespersonsöverdängare vaska fram?

Än att de som slåss anropar varandra med appellen "Husby vs Sverige"?


DN aftonbladet DN

3 kommentarer:

  1. Har någon av er tidigare hört talas om,att det från svensk PK-press sida,påstås att det är utländska reportrar som ligger bakom bränderna !!
    Enligt svenska "journalister" betalar dessa rejält,för bra "brandbilder" till terroristern..
    Nästan så man skulle kunna tänka sig,att "våra" egna blinda sensationsblaskor ligger bakom...

    SvaraRadera
  2. Jag har bott utomlands hela mitt vuxna liv. Kom tbx för ca 9-år sedan. Jag har bott i sydeuropa, och i svarta africa.
    Har ALDRIG haft problem med muslimer fören jag kom till sverige.
    Kan det bero på att här vet dom att dom får göra vad dom vill, och dom som kommer hit är rent och skärt slödder som vet att sverige kan man bara ta för sig???
    Självklart är det så!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Våra eudioter till menlösa ledare är orsaken, är min teori. Det måste vara en chock att komma tillbaka!

    SvaraRadera