torsdag 2 maj 2013

Polisens råd till svenskar i mångkulturhelvetets otrygghet - taggtrådsinhägnader.




- Sverige är ett rikt land, vi ska fortsätta sträva mot öppna gränser. När vi
etniska svenskar drabbas av våld, hat, vandalisering och bränder, skyll inte på samhället. 

Polisens råd till allmänheten är istället att prata med ungdomarna, att fortsätta ringa polisen, och att överväga att inhägna hela området med staket som är svåra att hoppa över och med låsta grindar.

Vi i fängelse - och mångkulturen i frihet. Botten är nådd.


sydsvenskan

6 kommentarer:

  1. "Gated community", på riktigt? Beväpnade vakter? Prata med ungdomarna? Ringa polisen?
    Dags för många frågetecken igen! Varför ringa polisen, de har ju inte tid att komma. Jo, om du säger att nu har jag skjutit, eller misshandlat en inbrottstjuv, eller liknande! Medborgargarde, enskilt eller i grupp är nog det värsta som finns i deras värld.
    Det verkar som om polisen har gett upp, ,mer eller mindre. Jag kan förstå de enskilda poliserna, men inte poliskåren i stort. Den enskilde polisen får kritik från media om han skulle jaga en misstänkt brottsling som om denne inte hade ett val... att stanna. Polisen får väl knappt dra sitt vapen utan att bli avstängd och misstänkliggjord. Och bli utan officiell uppbackning. Eller är det bara fördomar och myter? Men all denna brottslighet på olika plan ska vi tåla, bara vi håller våra gränser öppna för hela världen. Är det idiotiska politiker med villiga medlöpare som håller på? Eller är det ett gigantiskt experiment för att se hur långt man kan gå innan allt går åt helvete? Jag vet inte, men det är så tokigt att något måste det vara. När alla siffror, pilar, förnuft, ja allt bara pekar mot en katastrof, en avgrund, borde man då inte lägga om rodret och styra i en annan riktning? Det verkar inte vara aktuellt i sverige, i alla fall.

    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Vad som händer den förstajuli vågar man inte ens tänka på.När Bulgarien och ett annat land går in i det "underbara" EU.
    I måndags såg jag ett nytt bevis på vad som komma skall när jag begav mig in till tätorten.
    Utanför våra 3 matbutiker stod det romer som sålde de hemlösas tidning på ett ytterst agressivt sätt.
    De höll upp tidningen och snyftade fram ett ord "hemlös!
    Jag tilltalade dem på tyska,engelska 0ch spanska.
    Desvarade på ett för mig totalt främmande språk.
    Då gick det upp för mig att detta var rumänska romer.
    Jag har då några frågor.
    Var dessa tidningar falska?Var hade dessa "hemlösa" fått tidningarna i från?
    Hur kan man vara på ett besök i Sverige på "semester" och helt plötsligt vara hemlös i landet man tillfälligt besöker?
    Var tidningarna orättmätligt överkomna?
    Vad har hänt med våra egna hemlösa som brukar stå där?
    Vart går pengarna som kommit in ?De som skulle vara till hjälp för våra "egna" hemlösa?
    Mystiken tätnar förvisso.
    En sak är säker.Vi är på väg mot vår egen fasansfulla undergång i rasande fart!
    Finns där inga krafter till att stoppa detta vanvett?
    Var är pojken som gastar att Kejsaren är ju naken?
    Katinka Glahd.

    SvaraRadera
  3. Berättigad oro, kompisar. Vi uppmanas hägna och låsa in oss, så andra kan åtnjuta vår frihet.... Absurt. Finns det inget värre och starkare ord som mera beskriver vårt helvete här på jorden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo en gårdsgrill !!!
      Som står på "min" innergård för att Islamisterna skall kunna grilla sina får,enligt sitt ursprungs skick.Detta innebär tydligen,att det stulna lammen grillas med fällen på..Vilket i sin tur innebär att jag måste stänga alla fönster och dörrar...Inte undra på att man tidvis luktar apa..

      Radera
    2. Fy sjutton! Det ger begreppet helstekt lamm en helt ny innebörd för mej.
      Även jag har svårt att finna ord som täcker det jag känner. Man har ordmässigt slagit huvudet i taket. Resterande uttryck är för mej omöjliga att använda i skrift. Man kan säga att min uppfostran och mitt sätt att vara genom livet förbjuder det. Inte alla har de spärrarna och de har min största förståelse.

      Skogis.

      Radera
  4. Lars, mina djupaste sympatier, hur behåller man förståndet?

    SvaraRadera