onsdag 6 mars 2013

Vad ska vi ha till middag idag??

Det är bara fantasin som sätter gränser.


3 kommentarer:

  1. Fascinerande och fantasieggande i all sin enkelhet! Det måste jag prova vid tillfälle. Fast okokt spagetti har en tendens att gå sönder. Får kanske förborra med min nya uppladdningsbara borrmaskin dessförinnan. 2 mm:s borr. Men min sambo har redan lagt in sitt veto mot detta förfarande. Strumpstickor, kanske?
    Skogis.

    SvaraRadera
  2. Om jag skulle föreslå någon sorts stickor, strumpstickor eller nåt, för min hustru så skulle jag förmodligen se ut en sådan där korvbit. Hon är v-ä-l-d-i-g-t rädd om sina stickor kära hustrun.

    SvaraRadera
  3. Stick för allt i världen inte hustruns fina stickor i korven, vi har inte en aning om vad som döljer sig i dessa korvar.

    SvaraRadera