torsdag 28 mars 2013

En riktigt Glad Påsk till alla mina läsare!





12 kommentarer:

  1. Jasså?
    Jaha!
    Bara läsare?
    Vi stackars arma satar som dristar oss att inflika något räknas då icke vi för något?
    Djäv-r
    Nu blir jag nog borttagen igen.
    Till blåkulla,kanske.
    Men lik förb-t
    En Glad Påsk själv.
    Gärna varmare i skärgården än här nere i ett kylslaget europa.

    Skepparn

    SvaraRadera
  2. Givetvis speciellt glad påsk till er som förgyller mitt liv med kommentarer!!

    SvaraRadera
  3. En glad påsk till dig Carina.
    Här på Mauritius är det 27 grader varmt och 25 grader i vattnet....vi njuter varje dag, jag och min älskade hustru och våra fyra goda vännerna.

    Stefan H

    SvaraRadera
  4. G L A D P Å S K till dig Carina,och hela din familj..
    Samt naturligtvis till alla dina kommentatorer,med en varm önskan,att Våren snarast skall finna vägen till oss på norra halvklotet !!

    SvaraRadera
  5. Stort tack!
    Som kommentator...
    Hoppas att du är kry igen/på bättringsvägen.
    Kanske inte borde nämna det.
    Men
    Idag snöade det på herr Napoleons sista slagfält.
    Visserligen ej kvarliggande snö.
    Dock!
    Hade det varit vid Lucia - ok.
    Men nu!
    HU!

    Skepparn

    SvaraRadera
  6. Skepparn:
    Nu har du snedseglat,Waterloo ligger ju inne i landet !!
    Vad betr. min segdragna sjukdom,känns det något bättre.Men är fortfarande långt ifrån bra..
    "Vrolijk Pasen",som man väl säger i din nuvarande omgivning.

    SvaraRadera
  7. Bäste Lars!
    Här talar befolkningen franska!
    Det hjälpte inte att herr Nappe fick sig en omgång...
    Men bara ett par km bort låter det nog som du antyder!
    Språkgränserna skarpa i detta "landet".

    Skepparn

    SvaraRadera
  8. Glad Påsk själv Carina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas solen skiner på dig också, Raymond!

      Radera
  9. Får önska samtliga en fridfull helg/Glad Påsk. Sen kan jag bara inte låta bli och undra över, apropå gåvor och sånt, hur gick det med Skepparns inköp till chefen? Blev det någon parfym till slut eller glömdes det bort :-) Har varit dödstyst om det.

    /Plutten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många påskkramar till dig Plutten, och ja, skepparn la bara locket på, och här får vi leva i ovisshet.....

      Radera
  10. Menar ni verkligen att ni inte har glömt det?
    Jag blir uppriktigt glad!
    Det skall jag gärna berätta
    Kanske lade ni märke till att jag hamnade på Sveriges närmaste lasarett vid hemkomsten ( jag är hemma överallt där jag är,även i Finland,Plutten...)
    Kom av mig lite därför,liksom.
    Jo,min lilla berättelse filar jag på.
    Återkommer efter påsk om ni vill!
    Till dess: En riktigt Glad Påsk på er alla!
    Nu. Ut och skotta på slagfältet.
    Ur led är vädret.

    Skepparn

    SvaraRadera